Berichten over Verkiezingen

1. Limburg kleurt blauw 2023.jpg
    Door ChristenUnie Limburg op 28 oktober 2023 om 20:30

Limburg kleurt CU blauw

Over ruim 3 weken mogen we naar de stembus om te stemmen voor de leden van de Tweede Kamer. Het campagnevoeren is nu echt begonnen en vaste prik is natuurlijk het posters plakken. Op zaterdag 28 oktober 2023 gingen vele CU-posterplakkers op pad. Ook Limburg begint CU blauw te kleuren.

Lees meer over "Limburg kleurt CU blauw"
  2. PPD 2023.jpeg
    Door Francis van der Mooren op 6 maart 2023 om 16:00

Diversiteit in de politiek

Ter voorbereiding op de Provinciale Statenverkiezingen en de Waterschapsverkiezingen op 15 maart organiseert het Provinciaal Platform Diversiteit (PPD) samen met ProDemos een aantal informatiebijeenkomsten in Limburg. Dit is helemaal in lijn met ons standpunt dat iedereen mee moet kunnen doen en als ChristenUnie sluiten we graag aan.

Lees meer over "Diversiteit in de politiek"
  3. Kandidaten PS 2023.jpeg
    Door ChristenUnie Limburg op 26 november 2022 om 14:00

Francis van der Mooren lijsttrekker ChristenUnie Limburg

Op vrijdagavond 25 november 2022 hebben de leden van de ChristenUnie Limburg de kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen in 2023 vastgesteld. We zijn blij en dankbaar voor weer zoveel kundige mensen die zich in willen zetten voor het christelijk-sociale geluid in Limburg. Francis van der Mooren is net als vier jaar geleden verkozen tot lijsttrekker.

Lees meer over "Francis van der Mooren lijsttrekker ChristenUnie Limburg"