Berichten geschreven door ChristenUnie Limburg

1. CU Inspiratiedag 2021 v2
    Door ChristenUnie Limburg op 16 oktober 2021 om 18:30

Geslaagde inspiratiedag

Op zaterdag 16 oktober had de ChristenUnie in Limburg na lange tijd weer een inspiratiedag. Het houden van inspiratiedagen is een goede traditie geworden in Limburg en het was fijn om weer bij elkaar te kunnen komen. Het zonnetje scheen, de koffie en thee stonden klaar en de meeste sprekers waren aanwezig. Kortom, het beloofde een mooie morgen te worden.

Vanaf kwart voor tien begon de zaal zich te vullen. Voor de een was het de eerste inspiratiedag, de ander had er al heel wat meer mee gemaakt.

Lees meer over "Geslaagde inspiratiedag"
  2. Regiorace 2021 1
    Door ChristenUnie Limburg op 6 maart 2021 om 17:00

CU Limburg in actie voor het beschermen van de aarde

Zaterdag 6 maart organiseerde de ChristenUnie een Regio-estafette door het hele land. Ruim 90 afdelingen vroegen aandacht voor lokale oplossingen die een bijdrage leveren aan het beschermen van de aarde. De ChristenUnie in Limburg deed daar met ideeën vanuit Maastricht en Brunssum uiteraard aan mee.

Lees meer over "CU Limburg in actie voor het beschermen van de aarde"
  3. Francis van der Mooren - CU.jpg
    Door ChristenUnie Limburg op 4 maart 2021 om 20:30

Onze Limburgse kandidaat voor de Tweede kamer

Francis van der Mooren is onze Limburgse kandidaat voor de Tweede Kamer. Wie is zij en wat wil zij in Den Haag bereiken? Ze stelt zich hierbij voor.

Voor de Tweede Kamer verkiezingen van maart sta ik op plaats 26 van de kandidatenlijst van de ChristenUnie. Ik vind dit een grote eer en ben blij met dit vertrouwen.

Lees meer over "Onze Limburgse kandidaat voor de Tweede kamer"