Limburg kleurt CU blauw

CU Limburg Logo 2.png
Door ChristenUnie Limburg op 28 oktober 2023 om 20:30

Limburg kleurt CU blauw

Over ruim 3 weken mogen we naar de stembus om te stemmen voor de leden van de Tweede Kamer. Het campagnevoeren is nu echt begonnen en vaste prik is natuurlijk het posters plakken. Op zaterdag 28 oktober 2023 gingen vele CU-posterplakkers op pad. Ook Limburg begint CU blauw te kleuren.

Hoewel steeds meer gemeenten overgaan op het digitaal aanleveren van de posters, blijven er in Limburg nog een groot aantal gemeenten over waar we uitgerust met poster, behangkwast, plaksel en een trapje naar toe kunnen. Van Mook tot Vaals, je komt Mirjam als boegbeeld van onze mooie partij na vandaag in veel Limburgse gemeenten stralend tegen. Op de borden in Venlo en Maastricht staan trouwens onze Limburgse kandidaten Arjan en Ingeborg.

Limburg kleurt CU blauw 2023 2Limburg kleurt CU blauw 2023 4Limburg kleurt CU blauw 2023 3

Wil jij ook een samenleving waarin het gaat om verbinding in plaats van een ik-gerichte wereld? Waarin mensen zorgen voor anderen en er oog is voor gemeenschappen. En we de omslag maken naar een klimaatneutrale samenleving en een circulaire economie met veel minder afval, minder gesleep met grondstoffen en afbouw van fossiele energie?

Doe dan met ons mee en stem 22 november ChristenUnie.

Labels: ,